Intrebari frecvente despre anvelope/cauciucuri oferite de AnvelopeX - cauciucuri ieftine si oferte pret la intrebari frecvente despre anvelope/cauciucuri oferite de anvelopex. Intrebari frecvente despre serviciile AnvelopeX.ro. Oferim anvelope de calitate la costuri minime. Iti livram comanda direct la tine acasa.
1.1. Cine este AnvelopeX.ro?
AnvelopeX.ro este un magazin online de anvelope dezvoltat din dorinta de a imbunatati comertul online in acest sector si de a crea un concept eficient pentru utilizatorii nostri. Ne-am propus sa vindem anvelope low budget si anvelope premium de la majoritatea producatorilor de cauciucuri la un pret accesibil. Importanta garantarii serviciilor in comertul online este esentiala si astfel am creat un blog pentru a va ajuta sa va informati si sa faceti alegerea potrivita atunci cand veti cumpara anvelope. De asemenea usurinta cu care puteti achizitiona anvelopele nostre, diversitatea modalitatilor de plata din care puteti alege si calitatea informatiilor prezentate pe site-ul www.anvelopex.ro, sunt elemente cheie ce garanteaza calitatea serviciilor noastre.
Date fiscale
S.C. Olympex S.R.L
RC.: J32/550/1994
CUI: RO 55 35 900
Cont: RO98BTRLRONCRT0T160DE301
Banca: Banca Transilvania
1.2. Ce este newsletter-ul AnvelopeX.ro?
Newsletter-ul AnvelopeX.ro este un e-mail trimis la un anumit interval de timp, care informeaza despre noutatile, ofertele speciale si/sau reducerile de pret ce au loc pe nostru. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Detalii despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de AnvelopeX.ro. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.
1.3. AnvelopeX.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da, AnvelopeX.ro are oferte speciale pentru clientii sai. In cele mai multe cazuri AnvelopeX.ro va face public pe site in zona de Promotii ofertele speciale sau reducerile de pret la anumite modele de anvelope. Exista insa si oferte special concepute care sunt destinate numai vechilor clienti sau abonatilor la newsletterul nostru.
1.4. Nu sunt in tara. Pot trimite o comanda de anvelope?
Bineinteles. Pentru a inregistra comanda trebuie sa completati formularul de comanda cu adresa destinatarului din Romania si sa alegeti una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online cu card bancar (Visa, Visa Electron, MasterCard, etc indiferent de valuta in care este emis), plata prin ordin de plata (OP).
1.5. Imi doresc un model de anvelopa care nu este in stoc. Ce pot sa fac?
In momentul in care nu ati gasit modelul de anvelopa pe care il cautati, va rugam sa ne contactati folosind unul dintre numerele din sectiunea Contact sau sa ne trimiteti un email. Un consultant AnvelopeX.ro va prelua cererea si vom incerca in cel mai scurt timp sa gasim o solutie eficienta pentru dumneavoastra.
1.6. Unde va pot telefona?
Pentru a intra in legatura cu noi va putem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:
Comenzi si infomatii:
Mobil: 0771 650 608
Program: Luni – Vineri: 9:00 – 17:00
1.7. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
In cazul in care nu ati gasit un raspuns la intrebarea dumneavoastra puteti sa ne contactati fie folosind unul dintre numerele de telefon din sectiunea Contact, completand formularul din sectiunea Sugestii si reclamatii sau prin e-mail la [email protected].
2.1 Cum caut un produs pe AnvelopeX.ro?
Daca stiti denumirea anvelopei cautate, introduceti-o in casuta de cautare situata pe fiecare pagina in dreapta sus langa simbolul lupa. Folosind functia de cautare situata pe pagina principala din partea stanga puteti gasi anvelope in functie de urmatoarele criterii: dimensiune anvelopa, sezon, producator anvelope, dupa masina, dimensiuni uzuale si calculator anvelope (daca doriti sa schimbati dimensiunea cauciucurilor). Folosind functia de cautare avantasata puteti folosi criterii extra de cautare precum destinatie, indice viteza, indice sarcina, caracteristici anvelopa, pret si promotii.
2.2. Sunt persoana juridica. Pot sa comand?
Da. Va rugam sa completati in formularul de comanda datele si adresa firmei pentru care va fi facuta factura fiscala si sa alegeti una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata in numerar la livrare, plata online cu card bancar (Visa, Visa Electron, MasterCard, etc), plata prin ordin de plata (OP).
2.3. Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei cu ajutorul serviciilor de curierat rapid sau printr-un agent AnvelopeX.ro in Sibiu.
Prin curierat rapid, putem avea, de regula, o durata a expedierii de 24-72 de ore lucratoare, cu livrarea coletului la adresa dorita de dumneavoastra. Prin agentul AnvelopeX.ro ca metoda de expediere, putem avea o durata a expedierii de 24-48 de ore lucratoare, cu livrarea coletului dumneavoastra in Sibiu. Termenul de livrare variaza in functie de ora la care se face comanda si nivelul comenzilor.
2.4. Care sunt tarifele de livrare?
Costul de livrare este fix de 21 lei / anvelopa. Exceptie face comandarea unei singure anvelope pentru care costul de livrare este de 42 lei.
2.5. Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
In general puteti anticipa aceasta data in functie de modalitatea si locul de livrare ales si daca produsul este sau nu pe stoc. La validarea comenzii unul din operatorii Anvelopex.ro va va comunica data estimativa de livrare.
2.6. Pot sa intarzii data de expediere a comenzii mele?
Da. Pentru a beneficia de aceasta optiune trebuie sa luati legatura cu operatorii nostrii in vederea modificarii termenului de livrare. Dupa ce ati incheiat aceasta etapa comunicati telefonic sau pe email acest lucru.
3.1. Care sunt modalitatile de plata?
Verifică acum la banca emitentă dacă ai această facilitate activă și profită de avantajul de a cumpăra ce îți dorești, plătind în ritmul tău. Pentru unele carduri, poți activa planul de rate direct din aplicația băncii sau printr-un simplu SMS.
Alege produsul dorit și achită-l în până la 60 de rate fixe, 100% online, fără drumuri la bancă și fără card de credit.
0% dobândă pentru cumpărături de până la 2.000 lei, în 4 rate egale.
Tot ce ai nevoie este buletinul și un venit stabil. Simplu, rapid și sigur!
3.2 AnvelopeX.ro accepta plata de pe un card bancar?
Da. Va oferim posibilitatea de a plati online cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro).
3.3 Am rețineri în a plăti online. Ce riscuri există pentru cardul meu?
Este firesc să avem întrebări atunci când vine vorba de siguranța banilor noștri. Deși plata online este relativ recentă în România, ea devine tot mai populară datorită nivelului ridicat de securitate pe care îl oferă. Faptul că milioane de oameni aleg această metodă zilnic demonstrează că este de încredere.
Pentru a-ți proteja datele bancare, folosim sistemul 3D Secure — o tehnologie avansată de autentificare, recunoscută la nivel internațional, care adaugă un strat suplimentar de protecție fiecărei tranzacții. Astfel, ești tu cel care autorizează plata, nu altcineva.
3.4. Pot cumpara anvelope de pe site daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
Da. Puteti alege una dintre celelalte modalitati de plata pe care vi le punem la dispozitie si anume: plata la livrare (la curier) sau plata prin ordin de plata.
3.5 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
La initierea unei plati online veti fi redirectionat pe o pagina securizata unde veti completa un formular cu informatii legate de cardul cu care veti realiza plata. Pentru platile online cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) se foloseste sistemul “3D Secure” elaborat de aceste organizatii. Sistemul “3D Secure” asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate, ca si in cazul unor tranzactii realizate la bancomat sau la sediu.
3.6 Pot sa platesc in rate?
Da, AnvelopeX.ro va ofera posibilitatea achizitonarii de anvelope prin intermediul serviciilor de plata cu carduri de cumparaturi sau prin parteneriatul cu TBI bank. Obtiunile de plata sunt diponibile inainte de finalul plasarii comenzii.
4.1 Retur/Politica de retur
Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul www.anvelopex.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romana prevede: “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Astfel, clientii S.C. Olympex S.R.L. pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa in scris cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului.
“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati folosind una dintre modalitatile din pagina de contact([email protected])
Cum returnezi produsele vandute de AnvelopeX.ro:
1. Contactati-ne la adresa de mail [email protected] si va trimitem formularul de retur pentru a completa datele necesare.
2. Alege motivul returnarii si optiunea de retur: Vreau schimb cu acelasi model, Vreau schimb cu un produs diferit sau Vreau banii inapoi.
Daca ai optat pentru optiunea Vreau banii inapoi si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine. Te rugam sa ne oferi contul persoanei pe numele careia s-a emis factura sau contul firmei in cazul persoanelor juridice. Costul de returnarea a produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca de la serviciul de transport ales sa aiba conformare de primire, in cazul in care este necesar. S.C. Olympex S.R.L. va inapoia contravaloarea produselor returnare care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului prin. Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport suportate de client.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (avand etichetele europene lipite pe fiecare anvelopa). Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice. Dupa comunicarea cu Anvelopex.ro poti sa returnezi produsele insotite de copie factura si copie certificat de garantie.
Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele:
– anvelope care nu au fost comercializate de S.C. Olympex SRL.;
– anvelope montate si demontate;
– anvelope ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, deformari, intepaturi, taieturi, ruperi de material, sau cu alt defect evident;
– anvelope depozitate necorespunzator.
– anvelope care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala)
In cazul clientiilor cu personalitate juridica termenul de retur este de 2 zile calendaristice.
Produsele cu lipsa de conformitate:
Produsele defecte de nou (D.O.A. – dead on arrival):
Produsele defecte de noi (DOA – Dead on Arrival) vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia. Costul de transport in aceasta situatie platit de catre S.C. Olympex S.R.L. Se defineste viciu ascuns (Ordonanta nr. 21/1992 Art 2 Alin 21) deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti, in prezenta curierului, si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.