Anvelope all seasons DUNLOP ALL SEASON 2 175/70 R14 88T
Dunlop primeste un brevet pentru anvelopa pneumatica in 07 decembrie 1888, iar "bicicletele de siguranta", echipate cu anvelope umplute cu aer, devin imediat foarte populare.In anul urmator, la Dublin, se naste Dunlop Pneumatic Tyre Co. Ltd, iar productia comerciala de anvelope pentru autoturisme incepe spre sfarsitul anului 1890.Pana in 1895, anvelopele Dunlop sunt vandute si in Franta si Canada, fiind produse in Australia si in Statele Unite ale Americii. In 1993, compania deschide prima fabrica europeana la Hanau, Germania.In 1898, activitatea se dezvoltase deja peste capacitatea unitatii din Dublin, iar productia este transferata mai intai la Coventry, in Anglia, iar apoi, in 1902, la unitatea de productie de 400 de acri (1.618.743 metri patrati) din Birmingham, Anglia, cunoscuta ulterior in lume sub numele de Fort Dunlop.Anii interbelici sunt caracterizati de batalia pentru depasirea recordului de viteza la sol, cei mai curajosi conducatori auto incercand sa castige titlul de cel mai rapid din lume.Anvelopele Dunlop joaca un rol urias, anvelopele fara profil Dunlop fiind utilizate pe prima masina cu care Malcolm Campbell de la Bluebird depaseste recordul de 300 mph in 1935.Subtiri, usoare, rezistente la miscarea de rotatie si capabile sa reziste la viteze de aproximativ 500 mph (804,67 kph), anvelopele Dunlop sunt utilizate si de Sir John Cobb. Acest pionier al vitezei la sol a inregistrat un nou record de 394,19 mph (634,39 kph) in 1947, care a fost doborat abia in 1963, de propulsia cu aer cald.Dunlop lanseaza o anvelopa fara camera ce prezinta un strat de autoetansare, pentru prevenirea pierderilor ulterioare de aer in cazul unei pene de cauciuc.Pana in 1954, cand imbunatatirile ulterioare au facut inutila existenta stratului de etansare, s-a estimat ca numarul de pene de cauciuc din cauza carora apareau intarzieri in trafic s-a redus de la una la 16.000 mile (in cazul anvelopelor cu camera) la una la 80.000 mile (la cele fara camera).In 1952, un Jaguar de tip C care concura pe circuitul de la Le Mans devine prima masina de curse care foloseste intr-o competitie frane cu disc moderne, o inovatie majora elaborata de Dunlop. In consecinta, toate automobilele Jaguar tip C si D au fost echipate cu tehnologia de frana cu disc.In acelasi an, Dunlop dezvolta primul dispozitiv de franare antiblocare, numit Maxaret.Folosit mai intai in industria aviatica pentru a impiedica blocarea rotilor aeronavelor la aterizarea pe piste ude, sistemul le permite pilotilor sa franeze complet in momentul in care rotile ating pista.Sistemul este utilizat pentru prima data pe un autoturism in 1965.Dunlop dezvolta primul sistem roata si anvelopa din lume capabil sa ruleze in continuare, chiar si dupa o explozie a anvelopei.Numita Denovo, anvelopa "fail safe" este predecesoarea generatiei de astazi de anvelope self-supporting si predecesoarea tehnologiei actuale RunOnFlat de la Dunlop, care permite rularea pana la 150 kilometri la 80 km/h cu o anvelopa dezumflata.In curand, aceasta inovatie este montata ca echipament standard pe numeroase autoturisme de serie, in pofida faptului ca, la momentul respectiv, tehnologia era atat de revolutionara, incat a trebuit modificata legislatia inainte de a putea rula pe drumuri.Dunlop introduce sistemul de blocare a talonului DENLOC ca parte integranta a sistemului Denovo 2, succesorul sistemului original roata si anvelopa "run on flat".Noul sistem DENLOC este prevazut cu taloane noi montate pe anvelopa pentru a o mentine atasata de janta chiar si atunci cand rulati cu anvelopa dezumflata.In 1994, Dunlop prezinta prima anvelopa din lume cu centura de constructie ultrausoara, reducand greutatea totala a vehiculului cu pana la 12 kg pentru un consum imbunatatit de combustibil si durata mai lunga de viata a anvelopei.In 2008, au dezvoltat prima anvelopa cu insertii Kevlar Engineer Elastomer (EE) in flanc, o inovatie majora in tehnologia anvelopelor, care utilizeaza aceasta fibra sintetica foarte avansata pentru a imbunatati timpul de raspuns, pentru a creste stabilitatea anvelopelor si pentru a prelungi durata de viata a anvelopei.In 2013, am sarbatorit aniversarea a 125 de ani de la infiintare. Sunt 125 de ani de progrese tehnologice, de perfectionare a anvelopelor pentru a ne asigura ca acestea indeplinesc cele mai inalte standarde, de depasire a propriului potential. In 1888, ideea noastra a schimbat modul in care circula lumea. In prezent, continuam seria inovatiilor, cautam in continuare urmatoarea mare idee... suntem inca Dunlop!
Anvelopele auto de All Seasons marca dunlop , cu dimensiunile de 175/70/14 88 sunt disponibile în stoc la prețul redus de 364 lei, cu livrare în - de la data plasării comenzii.
Pentru a comanda acest produs la reducere, vă invităm să plasați comanda online, utilizând formularul de comandă de mai sus, sau, mai simplu, să ne sunați la numărul de telefon 0784.218.046 pentru a plasa telefonic comanda dumneavoastră.
Vă reamintim că în luna Dec 2024 , indiferent de cuantumul comenzii, beneficiați de toate avantajele clienților premium :
Verificarea anvelopelor la livrare, înainte să le plătiți
Prețul anvelopelor include TVA și taxa pe ecovaloare
Toate anvelopele sunt noi , de fabricație recentă și beneficiază de garanție de până la 3 ANI
Posibilitate de plată în 3 rate
Drept de retur în 30 de zile. Ai timp să te răzgândești sau să schimbi anvelopele dacă nu ți-au plăcut. Standardele noastre de calitate a anvelopelor, rapiditatea expedierii comenzilor și politica prietenoasă în relațiile cu clienții susțin încrederea că vom putea să furnizăm un procent de satisfacție de 100% clienților noștri, sau returnăm contravaloarea produselor.
DUNLOP -
Anvelope all seasons DUNLOP ALL SEASON 2 175/70 R14 88T
lei
364
In stock
Anvelope All Seasons > Anvelope 175/70/14
Product description:
Anvelopele auto de All Seasons marca dunlop , cu dimensiunile de 175/70/14 88 sunt disponibile în stoc la prețul redus de 364 lei, cu livrare în - de la data plasării comenzii. Vezi mai multe detalii si oferta de pret pentru Anvelope all seasons DUNLOP ALL SEASON 2 175/70 R14 88T.
Cumpără online un
set anvelope dunlop de All Seasons și primești produsele la tine acasa in cel mai scurt timp! Sau, dacă dorești alte modele sau mărci similare, comanda telefonic sau direct de pe site orice tip de anvelope vara, iarna și allseason pe Cauciuc.ro, la prețuri foarte mici, direct de la producători, cu livrare rapidă și minim 2 ani garanție.
Eticheta de anvelope UE
Ce este eticheta europeană?
Începând cu 1 noiembrie 2012, ca urmare a unei directive a Uniunii Europene, s-a instituit obligativitatea ca toate anvelopele fabricate după 1 iulie 2012 să dețină o etichetă standardizată, denumită în continuare Eticheta Europeană .
Beneficii
Uniunea Europeană a dezvoltat această nouă prevedere pentru a promova eficiența economică și ecologică și pentru a asigura siguranța rutieră.
Dezavantaje
Eticheta anvelopelor exprimă caracteristici ce țin de generalizarea și standardizarea anvelopelor, oferind utilizatorilor de anvelope o informare corectă și precisă, precum și o mai mare ușurință în identificarea anvelopei corecte, dar acoperă doar trei criterii. Pentru o evaluare extinsă a unei anvelope, indiferent de felul ei sau de sezonul pentru care se pretează, este necesar totuși un ansamblu de caracteristici și specificații mult mai concrete și mai practice. Spre exemplu, în cazul anvelopelor de iarnă sunt mult mai relevante pentru utilizator rezultatele testelor de la diferite grupuri de testare, unele fiind recunoscute ca deosebit de riguroase.
Simboluri
Anvelopele sunt clasificate în funcție de trei caracteristici de performanță:
Eficiența de consum (litere de la A la G)
Aderența pe carosabil umed (litere de la A la G)
Zgomotul extern
În cele din urmă, șoferul este cel care determină consumul de carburant. Pentru a reduce consumul pe termen lung, șoferii pot deveni mai eficienți în privința carburantului și mai ecologici doar prin faptul de a fi atenți în timpul accelerației. Totodată, verificarea regulată a presiunii aerului din anvelope ajută la îmbunătățirea rezistenței la rulare, reduce pierderea energiei și menține o aderență optimă în condiții de carosabil umed. Pentru a reduce riscul accidentelor și a asigura siguranța dumneavoastră și a celorlalți participanți la trafic, vă sfătuim să păstrați întotdeauna o distanță rezonabilă.
Eficiența de consum
Clasificarea în funcție de eficiența de consum este împărțită în șapte clase, de la clasa A (cea mai înaltă), până la clasa G (cea mai joasă). O anvelopă din clasa A consumă cu 0.1 litri mai puțin la suta de kilometri decât o anvelopă din clasa B. O componentă esențială pentru eficiența carburantului este rezistența la rulare sau frecarea la rulare.
Rezistența la rulare
Rezistența la rulare este forța care se opune mișcării. Aceasta este formată, de exemplu, când o roată se învârte. Rezistența la rulare depinde nu doar de geometrie, ci și de proprietățile materialului.
Mediu : valoarea medie se află între C-E. Clasa D nu este utilizată.
Aderență pe carosabil umed
Aceasta arată cât de eficient poate frâna autoturismul pe carosabile ude. Aderența pe carosabil umed este un factor important în special pentru pentru anvelopele de vară. Clasa A deține cea mai înaltă siguranță și cele mai scurte distanțe de frânare. Clasa F deține securitate scăzută și cea mai lunga distanță de frânare.
Clasele pentru aderență pe carosabil umed sunt bazate pe test drive-uri efectuate pe șosele ude cu o viteză de ~80 km/h. Diferența dintre distanța de frânare a anvelopelor este de 1 metru pe grad. De exemplu, diferența pentru distanța de frânare dintre Clasa A și Clasa F este de pâna la 18 metri.
Mediu : Valoarea medie a anvelopelor este între clasele B-E. Clasele D și G nu sunt folosite.
Zgomotul anvelopelor
Zgomotul anvelopelor se referă la zgomotul exterior de rulare, exprimat în decibeli, iar simbolul aferent este reprezentat sub forma a 3 clase de valuri sonore, indicând în ce măsură anvelopa poate păstra nivelul recomandat. Zgomotul extern de rulare nu corespunde cu zgomotul anvelopei din interiorul compartimentului.
Un nivel de sunet continuu de peste 80 decibeli poate cauza probleme de sănătate.
Simbol : Trei valuri sonore simbolizează cele mai proaste rezultate. Acestea sunt anvelopele care depășesc limita maximă acceptată. Un simbol de 2 valuri sonore are un nivel de zgomot care corespunde cu nivelul de sonor acceptat. Anvelopele marcate cu 1 val sonor sunt cu 3 decibeli mai silențioase decât cele aprobate.